mandag 31. januar 2011

"Med knust hjerte"

En samtale mellom UDI offiser og en jente uten far!

En jente: Kan jeg spørre deg noen spørsmål?

Udi offiser: Ja sikkert.

En jente: Hvorfor du tok min far fra meg?

Udi offiser: Fordi du ikke trenger ham.

En jente: Hvorfor du sa sånn .. så hvordan kan jeg kontakte ham?

Udi offiser: Ikke bekymre deg fordi VI HAR POSTEN så du kan sende brev til ham ...

En jente uten far: Nei, jeg mener hvordan kan jeg høre stemmen hans?

Udi offiser: Det må ikke være et problem fordi vi har TELENOR så du kan snakke med ham hver dag ...

En jente: Nei, jeg mener, hvordan kan jeg se ansiktet hans og snakke med ham?

Udi offiser: Det er bare liten sak, fordi vi har TELENOR bredbånd, slik at du kan ha video samtale med ham via Skype, MSN etc. til enhver tid du vil ...

En jente: Men ... hva med vår økonomi, skole, mat osv. hvem som kommer til å støtte oss om ikke ham?

Udi offiser: Vel, alle vet at vi har NAV for å støtte alle aleneforeldre .. penger er viktigere enn din far ...

En jente: Men jeg tror det er noe som du ikke har ...

Udi offiser: Jeg tror vi har alt ...

En jente: Nei.!

Udi offiser: Hva du mener?

En jente: Du har ikke HJERTE!

Udi offiser: Hva?

En jente: Og du har ikke følelse!

Udi offiser: Hva?

En jente: Og du vet ikke hva er kjærlighet mener!

Udi offiser: Så hvem du tror vi er?

En jente: Jeg tror du er EVIL!!

1 kommentar:

  1. hm ja, dere vet ikke hva er inne hjerte vår!! vi er bare sår ikke noe mer! dere bare tenker på jobben deres! men vi tenker på live vår å får ikke leve den live som vi har!
    når en person sier at han er dårlig med en ting dere sier ja ok vi skal sende brev kanskje det kommer neste uke! å persoan sier: ja men jeg kan ikke fodi ejg kommer til å bli vare å vare!

    men uansett vi har vant med det der! synd for asylsøkere :(

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.