fredag 21. januar 2011

Trines historie - fortsettelsen

Her finner du den første delen av historien: Trines historie

Men etter 2 mnd i Irak,maaaaange kilo mindre klarte han og flykte videre, gjennom Tyrkia, Hellas og endte opp i Italia...
Ikke uten dramatikk... Døden nær opplevelse hadde han stakkars... Da han flyktet fra Hellas til Italia var det så jeg nesten aldri skulle få se min mann igjen...

Folk synes kanskje ikke dette er så ille siden vi ikke har barn..Men vi har barn i familien som ogå tar dette tungt... Han bor på ett ventemottak nå,og jeg kan møte han der.. Var hos han i november og reiser igjen nå på søndag. Men vi vil jo leve i Norge så vi kan starte ett normalt liv, leve som en normal familie....
Men Norge stopper nok det så lenge han er utvist :(


Mvh Trine

Foto: Privat

3 kommentarer:

  1. Gripende å lese <3 Ikke alltid hode følger hjertet, takk og lov for det også <3 Uten hjertet hadde ikke jeg heller falt for min vakre "asylmann", og jeg krysser fingrene for både oss og dere <3 Heng in, ønske dere masse lykke til <3

    SvarSlett
  2. Trist historie. Håper du og mannen din en gang får være sammen i fremtiden.
    Jeg blir bare mer og mer sjokkert over Norge.
    Litt av samme historie her, min kjære ble beskyldt for å lyve om alderen pga tannprøven. De tok kontakt med Irak å fant ut at alderen stemte.
    Lurer på om den tannprøven er til å stole på i det store og hele??

    SvarSlett
  3. trist å høre sant historie med bra familie,og har i ringerike,Hønefoss har vi en dritt bandit kjæring som er ulovlig,hadde stiale,lurte folk med masen penger,plus plus å hun kose seg har uten å politi gjøre noe.

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.