torsdag 28. april 2011

Hvordan er det å ha et liv egentlig?

Hvordan er det å ha et liv egentlig?? Jeg husker ikke lenger, hvordan følelsen av frihet, glede og fremtidsutsikter er. Jeg lever sånn på siden av meg selv at det daglige går på robotmessig vis. Føler dagene, månedene, årene forsvinner som sand mellom fingrene mine, jeg får de aldri tilbake igjen. Vi får ikke denne "mistet" tiden som kalles livet tilbake igjen.

Etter så mange år i uvisshet, uholdbar situasjon, redsel og "frihetsberøvelse" klarer jeg ikke lenger og se hvordan livet egentlig er. I vår boble av en såkalt eksistens, er det mørkt, kaldt og veldig trist. Vi har vært flinke til å opprettholde en viss moral i vår lille sammensveisede familie, men moralen har begyndt å slå sprekker, vi har ikke krefter til å holde hverandre gående lenger, så vi bare eksisterer sammen. Man kan ta og føle på tristheten, maktesløsheten og uvissheten som herjer i vår familie disse dager.

Det er så kvelende og så utrolig vondt. Jeg er så sliten, lei og forbanna. Hele situasjonen vår spiser oss levende, og UNE.....................de gir f...!! Selv etter utallige tlf fra legen vår om at de må få fortgang i saken, kan de fremdeles ikke gi noe svar på når vi får svar.

Måtte bare skrike ut litt, jeg er så lei!!!!!!


Skrevet av May-Elin

Illustrasjonsfoto

1 kommentar:

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.