onsdag 30. mars 2011

Flere blir tatt for jukse-ekteskap

Utlendingsdirektoratet (UDI) avslo i fjor flere søknader om familiegjenforening enn tidligere på grunn av mistanke om proformaekteskap.

Økningen i antall avslag kom etter at Arbeids- og inkluderingsdepartementet i 2006 ba UDI om å skjerpe innsatsen mot proformaekteskap.

(...)

Proformaekteskap betyr at ekteskapet ikke er reelt, og at det i hovedsak er inngått for å oppnå oppholds- eller arbeidstillatelse i Norge.


Les mer her


Jeg forstår ikke hvordan de kan synse og mene i disse sakene som de kaller proforma. Hvordan kommer de frem til at et ekteskap ikke er ekte? Hvordan kan de stjele bort kjærligheten fra mennesker, fordi de er redd at noen bare utnytter systemet? ~Siv~

33 kommentarer:

  1. Proformaekteskap betyr at ekteskapet ikke er reelt, og at det i hovedsak er inngått for å oppnå oppholds- eller arbeidstillatelse i Norge.

    Dette betyr at 100% av alle ekteskap med utenlandske borgere fra tredjeland i Norge er proforma, fordi det er umulig for de å bo som samboere i Norge og eneste mulughet å bli sammen er ekteskap. Mennesker som er glade i hverandre vil være sammen hele tiden og da må de gifte seg for at deres kjære kan bo sammen med dem.
    De fleste vet at nordmenn disponerer ikke lange ferier for å besøke sine kjære i utlandet og de som bor i utlandet blir ofte nektet visum for innreise i Norge. Forlovelsesvisum som er på 6 måneder ikke mulig å få uten at kjærestepar kjenner hverandre godt nok. Da er ekteskap en eneste mulighet for å få opphold i Norge.

    SvarSlett
    Svar
    1. Dr Malawi er som en far for farløse .. jeg aldri trodd disse vil virkelig gjøre en forandring i mitt ekteskap, og jeg aldri har det i min tanke at jeg noensinne kunne vært med min mann Mr Devis etter skilsmisse og slutter vår 33years ekteskap. ... livet mitt var opprørt jeg visste aldri hvor du skal begynne fra når mannen min slo opp med meg ..... mitt navn er Tanisha Devis fra Polen, men giftet seg og bor i Chicago USA, er spellofsolutiontemple@yahoo.com retten e-postadresse for å ta kontakt for en øyeblikkelig hjelp i å få din kjæreste tilbake .... Min mann og jeg har vært sammen i 33years før han skilte meg og jeg var så opprørt fordi jeg trodde jeg har mistet mitt ekteskap for alltid ... jeg gjorde alt jeg kunne for å ta for min mann til å bringe meg tilbake hjem, men alt for å være forgjeves .. jeg måtte reise bort fra min tilstand fordi jeg ikke hadde noe sted å bo fordi mitt hjem var ikke rette for meg å bo fordi min mann ønsker meg ut av th huset, jeg reiser til en venn av meg i California, en natt, når jeg søker på en god spell caster resultater som bidrar til å bringe tilbake tapte elskers og mannen, fant jeg en interessant historie som ble delt av Santana Valdez fra Texas Huston, om en god spell caster kalt Dr Malawi, og hvordan han hjalp henne med å få hennes mann hjem, og jeg bestemte meg for å sette en prøve å kontakte ham ... han svarte meg tilbake .. Jeg trodde først dette var bare normal og han fortalte meg at jeg skulle få tilbake min mann etter en periode på 28hours jeg fortsatt tvilte ham .... Men i dag som jeg deler disse gode nyheten er for meg å uttrykke min erfaring til alle hele universet som disse er en god spell caster som hjelper i å bringe tilbake tapte elskere og han er (spellofsolutiontemple@yahoo.com) eller ring 27620171252 jeg er lykkelig med min mann og mine 3 barn: Bli, Wendy, JEFF ... flott Malawi jeg takker deg for å hjelpe meg å få min familie tilbake .... er hans e-postadresse (spellofsolutiontemple@yahoo.com)

      Slett
    2. Mitt navn er Lizzy, Fra Amerika. Jeg ønsker å dele vitnesbyrdene mine med allmennheten om hva denne mannen kalt Dr osazuwa nettopp har gjort for meg, denne mannen har nettopp brakt min tapte Ex-ektemann til meg med sin store stave, jeg var gift med denne mannen, kalt Steven, vi var Sammen i lang tid og vi elsket oss selv, men da jeg ikke kunne gi ham et barn i 2 år, forlot han meg og fortalte meg at han ikke kunne fortsette lenger da jeg nå var på utkikk etter måter å få ham tilbake til en venn av Min fortalte meg om denne mannen og ga kontakt med e-posten, da vil du ikke tro på dette da jeg kontaktet denne mannen på mine problemer, han forberedte denne stavekastet og tok med seg min tapte ektemann, og etter en måned savner jeg måneden min og går etter En test og resultatet er at jeg er gravid, er glad i dag er jeg en mor til en baby jente, takk igjen den store Drosazuwa for det du har gjort for meg, hvis du er ute og går gjennom noen av disse problemene som er oppført nedenfor:

      1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
      (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
      (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
      (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
      (5) Hvis du vil ha et barn.
      (6) Du vil være rik.
      (7) Du vil knytte din mann / kone til å være
      din for alltid.
      (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
      (9) Hvordan du ble svindlet, og du vil gjenopprette, mistet du penger
      - Du kan kontakte ham via: email Drosazuwa5050@gmail.com eller mobiltelefon
      +2349032581113

      Slett
    3. Jeg er helt herdet fra høst B af DR UWA

      Jeg kan ikke tro dette. Et stort vidnesbyrd, som jeg skal dele med alle HERPES-patienter i verden, Jeg troede aldrig, at de kunne være en komplet kur mod HERPES B eller nogen kur mod HERPES af nogen art. Jeg så folks vidnesbyrd om blogs om, hvordan DR UWA forberedte ROOTS og HERBS fra AFRICA og bragte dem tilbage til livet igen. Jeg var nødt til at prøve det også, og du kan ikke tro på, at jeg i løbet af få uger begyndte at bruge det hele, min krop helbredes gradvist, og jeg måtte gå uden HERPES B DRUGS, som lægen gav mig. Lige nu kan jeg fortælle dig, at jeg for nogle få måneder nu ikke har haft nogen smerte ..
      Forsinkelse i behandling forårsager stor HARM, når det opdages for nylig og død. Kontakt venligst ham via email: druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com ring til ham +2348051091639 Han er også i stand til at helbrede følgende;

      1. HIV / AIDS
      2. HERPES A & B
      3. SPINE DISORDER
      4. KRAFT
      5. HEPATITIS B
      6. DIABETER
      7. HUMAN PAPILOMA VIRUS DISEASE (HPV)
      8. STD
      9. LUPUS (Lupus Vulgaris eller Lupus Erythematosus).
      10. MRS ...
      11. FIBROD
      12. INFERTILITY
      13. svag erektion (mandlig)
      Og mange andre vira og sygdomme af enhver art.
      Brug af hurtige og pålidelige leveringstjenester som DHL, UPS, FEDex afhængigt af destinationerne

      Email via; Druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com eller ring +2348051091639..

      Slett
  2. Har aldrig sett noen bli så knust som da eg fortalte til min mann (tunisia)at han ikkje fikk komme her på grunn av proformaekteskap, kordan kan udi sei det? bare fordi eg er 56 min mann 35,for stor aldersforskjell seier dei, Kan ikkje UDI skjønne at alder er bare et tall.
    Dei seier det ikkje er samsvar med det eg har sakt til politiet og det han seier på intevjuet. Her er det snakk om navn norske navn han ikkje kan svare på, fordi dei er norsk, skolegang eg har hatt,ka mine barnebarn heter.Ikkje husker eg navn i Tunisia heller, det er ikkje så lett i vite navn som en ikkje har uttalt fra før,videre at eg ikkje hadde sett meg inn i kordan en giftet seg i Tunisia,som ikkje var tilfelle, eg visste alt som foregikk.
    Synest UDI har for lite argumenter å komme med, men allikevel seier NEI.
    Her er det ikkje snakk om proforma i det hele tatt,vi er to som elsker kvarandre over alt på jord, vi er virkelig knust begge to.
    Visst det ikkje er annen utvei,må eg slutte i jobb , selge leilighet og bil og flytte til Tunisia,so ikkje er noe godt alternativ men vi kan jo ikkje leve på denne måten(adskilt)
    Vet ikkje kordan vi skal overbevise UDI, bare på grunn av aldersforskjell og små filleting.
    Får håpe UDI omgjør vedtaket, sjolv om vi ikkje har for store fårhåpninger.

    SvarSlett
    Svar
    1. hei
      ja eg har det på same måte men min mann er frå marocco.vi og fikk avslag no på same premissa som du.so no er vi heilt fortvila veit rett og slett ikkje ka vi ska gjere.

      Slett
    2. Jeg er helt herdet fra høst B af DR UWA

      Jeg kan ikke tro dette. Et stort vidnesbyrd, som jeg skal dele med alle HERPES-patienter i verden, Jeg troede aldrig, at de kunne være en komplet kur mod HERPES B eller nogen kur mod HERPES af nogen art. Jeg så folks vidnesbyrd om blogs om, hvordan DR UWA forberedte ROOTS og HERBS fra AFRICA og bragte dem tilbage til livet igen. Jeg var nødt til at prøve det også, og du kan ikke tro på, at jeg i løbet af få uger begyndte at bruge det hele, min krop helbredes gradvist, og jeg måtte gå uden HERPES B DRUGS, som lægen gav mig. Lige nu kan jeg fortælle dig, at jeg for nogle få måneder nu ikke har haft nogen smerte ..
      Forsinkelse i behandling forårsager stor HARM, når det opdages for nylig og død. Kontakt venligst ham via email: druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com ring til ham +2348051091639 Han er også i stand til at helbrede følgende;

      1. HIV / AIDS
      2. HERPES A & B
      3. SPINE DISORDER
      4. KRAFT
      5. HEPATITIS B
      6. DIABETER
      7. HUMAN PAPILOMA VIRUS DISEASE (HPV)
      8. STD
      9. LUPUS (Lupus Vulgaris eller Lupus Erythematosus).
      10. MRS ...
      11. FIBROD
      12. INFERTILITY
      13. svag erektion (mandlig)
      Og mange andre vira og sygdomme af enhver art.
      Brug af hurtige og pålidelige leveringstjenester som DHL, UPS, FEDex afhængigt af destinationerne

      Email via; Druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com eller ring +2348051091639...

      Slett
  3. jeg har akkuratt fått avslag på grunnlag at vi ikke skal ha noe reelt forhold. UDI tror vi jukser . Hun kommer fra et land syd fir sahara, og det er ikke lett og bare fly dit på vanlig lønning .
    Jeg må gå til advokat , og be de se på saken .
    En av grunnene til at UDI avslo søknad var at vi ikke har fatsatt dato for giftemål , hvordan kan en det når en ikke vet når hun kunne komme.
    jeg ser som mange andre her på nettet at eneste mulighet er å få henne til norge via venner , og gifte meg med henne og vente nye 6 mnd ,
    Om noen kunne banket inn litt vett i skallene til de som jobber i UDI , de virker på meg som noen total uten empati , og mulighet til å tenke selv.

    SvarSlett
  4. Vanskelig tema dette her om proforma ekteskap. Det er ingen tvil om at det skjer innimellom når ektefeller ikke lever sammen i Norge. Finnes det tall i forhold til skilsmisser etter å fått innvilget norsk statsborgerskap, norsk pass og permanent opphold? Mange gifter seg raskt og fort for å kunne leve sammen med sin kjære og det er nok all grunn til å spørre seg selv om hvorfor vil den andre gifte seg så raskt. Det er mange kyniske menn og kvinner der ute som er villig til å gjøre nesten hva som helst for å komme til Europa. Det innebærer faktisk å lyve og leve sammen med noen de egentlig ikke elsker. Det er en krevende jobb de har i UDI. Skilsmissetall for denne gruppen er faktisk også høyere enn forøvrig i samfunnet så er det mange avveininger man bør ta før man gifter seg og inviterer noen til å bo i Norge. For ordens skyld så bor jeg selv sammen med min kjære som er fra et land utenfor Schengen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Blandingsekteskap mest utsatt for skilsmisse.
      Ekteskap der begge ektefellene har bakgrunn fra samme land er generelt sett mer stabile enn ekteskap der ektefellene kommer fra forskjellige land, men det er forskjeller i forhold til hvilket land ektefellene kommer fra. Ekteskap mellom to personer med ulik bakgrunn er mer utsatt for skilsmisse. Norske kvinners blandingsekteskap går oftere i oppløsning enn ekteskap mellom norske menns. Ekteskap mellom norske kvinner og menn fra Asia og Afrika er mest utsatt.

      Familiegjenforening er vanskelig da det er tydelig at politikerne ønsker å gjøre det vanskelig for ikke-vestlige innvandrere til å gifte seg med noen fra sitt hjemland. Dette omhandler tvangsekteskap, søskenbarnekteskap, menneskehandle, prostitusjon med mere. Tipper det er vanskelig å lage en egen lov for etniske nordmenn og en annen for innvandrere.

      Slett
  5. det beste er den som bor i utlandet kommer til norge et par-tre ganger før dere gifter dere. Med en invitasjon fra dere kan de få turistvisum. Da blir det lettere å gifte seg etterpå når man kan si til udi at dere ble kjent i norge.

    SvarSlett
  6. Det som er urettferdig er at nordmenn har vanskeligere å få sin ektefelle til Norge enn borgere fra EU/EØS. Dette er svørt urettferdig. Det er merkelig at en tyske som bor i Norge kan få hit ei dame fra Asia eller Afrika uten krav om fast jobb og intekt på over 300 000 og egen bolig mens en nordmann som gjør tilsvarede har disse strenge reglene. Merkelig system.

    SvarSlett
  7. Mitt navn er Kim Leon. Jeg er her for å spre hele arbeidet er en ekte magi Gorge kalt Dr Ogudugu som bare har bidratt til å hente foreningen av mann og forholdet vårt er sterkere og glede og lykke i ekteskapet vårt. Jeg har mye svindel, falske spell trinser, men jeg senere ringte en venn i Ogudugu Dr. Tammy Smith er en stor mann som vil hjelpe ham til å gjenopprette forholdet tilbake med sin husband.He kan hjelpe meg og tørke bort mine tårer. Dette gjør at målgruppen for denne fantastiske vitnesbyrd for alle som ønsker å kontakte ham via e-post GREATOGUDUGU@GMAIL.COM
    1. Få ditt EX LOVER TILBAKE.
    2. BLI SPELL.
    3. WINNING lotteri.
    4. Breaking GENERASJON KURS.
    5. Den første jobben.
    6. fruktbar.
    7. PENGER SPELL.
    8. kur HIV og mange flere.
    9. HERBAL CARE.
    10. BEAUTY SPELL.
    11. BUSINESS å gå videre GODT ..

    SvarSlett
  8. Mitt navn er Cynthia og er fra USA, meg og min gutt venn brøt opp forholdet vårt fordi jeg så ham kysse en annen jente, og jeg plukke en kamp med henne, kom han tigge meg og jeg nekter å la ham tilbake i tre uker, og senere ble han ble lei og kom aldri tigge igjen. Så begynte jeg savner ham og kalte ham, men han var nå sint på meg at han gjorde plukke mine samtaler. Jeg dro til huset hans og han nektet å la meg og han sa det var over fordi jeg over reke ham, så jeg gikk til internett på jakt etter hjelp, så jeg så et vitnesbyrd hvordan DR. brun hjulpet en fyr å gjenvinne sin kjæreste da jeg mailet ham (dr.brownlovespellhome@gmail.com) og han ga meg sitt ord at etter 24 timer vil han bringe tilbake eksen min kjæreste tilbake for meg hvis jeg bare adlyde hans instruksjoner. Jeg gjorde alt han sa, og etter 24 timers det var akkurat som en drøm når min Sachs ringte meg og begynte å tigge om tilgivelse. Er så glad og takknemlig, hvis du trenger hjelp kan du sende ham på (dr.brownlovespellhome@gmail.com Tel: 27846918903

    SvarSlett
    Svar
    1. Mitt navn er Lizzy, Fra Amerika. Jeg ønsker å dele vitnesbyrdene mine med allmennheten om hva denne mannen kalt Dr osazuwa nettopp har gjort for meg, denne mannen har nettopp brakt min tapte Ex-ektemann til meg med sin store stave, jeg var gift med denne mannen, kalt Steven, vi var Sammen i lang tid og vi elsket oss selv, men da jeg ikke kunne gi ham et barn i 2 år, forlot han meg og fortalte meg at han ikke kunne fortsette lenger da jeg nå var på utkikk etter måter å få ham tilbake til en venn av Min fortalte meg om denne mannen og ga kontakt med e-posten, da vil du ikke tro på dette da jeg kontaktet denne mannen på mine problemer, han forberedte denne stavekastet og tok med seg min tapte ektemann, og etter en måned savner jeg måneden min og går etter En test og resultatet er at jeg er gravid, er glad i dag er jeg en mor til en baby jente, takk igjen den store Drosazuwa for det du har gjort for meg, hvis du er ute og går gjennom noen av disse problemene som er oppført nedenfor:

      1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
      (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
      (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
      (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
      (5) Hvis du vil ha et barn.
      (6) Du vil være rik.
      (7) Du vil knytte din mann / kone til å være
      din for alltid.
      (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
      (9) Hvordan du ble svindlet, og du vil gjenopprette, mistet du penger
      - Du kan kontakte ham via: email Drosazuwa5050@gmail.com eller mobiltelefon
      +2349032581113

      Slett
  9. hvordan jeg fikk min ex tilbake22. juni 2016 kl. 05:54

    Er her for å vitne om hva denne store spell caster gjort for meg. jeg aldri tror på spell casting, før når jeg ble fristet til å prøve det. Jeg og min mann har vært
    har mye problem å leve sammen, vil han alltid ikke gjør meg glad fordi han har forelsket seg i en annen dame utenfor vårt forhold, jeg prøvde mitt beste for å
    sørge for at min mann forlate denne kvinnen, men jo mer jeg snakke med ham jo mer han gjør meg falt trist, så mitt ekteskap er nå fører til skilsmisse fordi han ikke lenger
    gir meg oppmerksomhet. så med all denne smerten og pine, bestemte jeg meg for å kontakte denne spell caster for å se om ting kan trene mellom meg og min mann igjen. dette spell
    caster som var en kvinne fortalte meg at min mann er virkelig under en stor spell som han har vært sjarm med litt magi, så hun fortalte meg at hun hadde tenkt å gjøre alt
    ting normal rygg. hun gjorde spell på min mann og etter 5 dager min mann endret helt han selv beklager med måten han behandlet meg at han ikke var ham selv, jeg virkelig takke denne kvinnen hun heter DR Momodo hun har få tilbake min mann tilbake til meg jeg ønsker dere alle til å kontakte henne som har noe problem knyttet til

    ekteskap problem og forholdet problem hun vil løse det for deg. hennes e-post er: {momodospelltemple@gmail.com
    hun er en kvinne, og hun er flott. ønsker deg god tid.
    Han kastet forbannelser til ulike formål som
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlig drøm
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du ønsker å være rik.
    (7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være din for alltid.
    (8) Dersom du trenger økonomisk en ** heten.
    (9) HIV / AIDS CURE
    (10) Loretta spell
    (11) kjærlighet spell
    (12) virksomhet spell
    hvis du er i en hvilken som helst problem e ham nå og han vil hjelpe deg
    Kontakt ham i dag på :: {momodospelltemple@gmail.com
    DR Momodo

    SvarSlett
  10. Mitt navn er Hellen Els, Fra Baltimore. Jeg ønsker å dele mine vitnesbyrd med allmennheten om hva denne mannen heter Dr.Eve har nettopp gjort for meg, har denne mannen bare brakt tilbake glede til mitt hjem og mitt liv i personen jeg har hørt om ham før, og jeg var tvilende ham, men da jeg ga ham en prøve angående min feil å ha min egen baby og bli gravid for mannen jeg giftet meg med kalt Mr.Kenny vi var sammen i lang tid, og vi elsket vårt selvbilde-tallet, men da jeg var ute av stand til å gi ham et barn for 2 år forlot han meg og fortalte meg at han ikke kan fortsette lenger da jeg var nå på utkikk etter måter å få ham tilbake til en venn av meg fortalte meg om denne mannen og ga sin kontakt via e-post: (dr.eveherbeshome@gmail. com), så du vil ikke tro dette da jeg kontaktet ham, takk igjen den store Dr.Eve for hva du har gjort for meg, hvis du er der ute som går gjennom noen av dette problemer er oppført nedenfor:

     1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du ønsker å være rik.
    (7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
    (9) Har du blitt lurt, og du vil gjenopprette du tapt penger eller egenskaper? Kontakte ham via e-post: dr.eveherbeshome@gmail.com

    SvarSlett
  11. Uten DR Akwuke mange mennesker ville ha vært død gjennom hjertet pause. Mitt tilfelle er ikke forskjellig fra hjerte pause, jeg er gift kvinne med 2 barn, og det var en tid da jeg hadde problem med min mann fordi han hadde et forhold utenfor ekteskapet vårt, og dette gjorde meg dårlig. Så jeg prøvde å finne løsning på problemet mitt ved å lese en masse forhold tips på internett, og det var slik jeg kom i kontakt med DR Akwuke kontaktinformasjon og gjennom hjelp av DR Akwuke på Akwukespiritualtemple@gmail.com min mann igjen jenta han hadde affære med, og han kom tilbake til meg og våre barn. Etter en godt utført av DR Akwuke jobb jeg følte at det vil være urettferdig hvis jeg holde dette hemmelig for meg selv, og det er derfor jeg kommer til å droppe kontaktinformasjon for DR Akwuke akkurat nå, eller du kan også nå ham via denne e-posten: Akwukespiritualtemple@gmail.com

    SvarSlett
  12. Hei er du interessert i å få en rask, pålitelig og
    usikret lån med en rente på 3% hvis ja kontakt oss
    I dag via e-post towerfinance@hotmail.com.we se frem til
    høre fra deg med følgende informasjon
    navn:
    land:
    Yrke:
    lån Formål
    Varighet:
    Vennligst oppgi følgende informasjon.
    Med vennlig hilsen

    SvarSlett
  13. Dr Goko Stave restaurert mitt forhold, forrige måned, jeg hadde alvorlige problemer med kjæresten min, mitt forhold var falt fra hverandre, og jeg ble knust. Min kjæreste slo opp med meg, og det ble en veldig stor og vanskelig problem jeg nesten døde av hjertesorg , jeg må finne en løsning, jeg dro til 3 forskjellige spell trinser de alle sviktet meg, jeg var ikke sikker lenger om magi var real slik som jeg gjorde et søk en morgen jeg så noen flotte anmeldelser om Dr.Goko, jeg var litt skeptisk i begynnelsen, men jeg kjøpte en kjærlighet spell fra denne spell caster og han sa at han vil ta sin tid til å gjøre en kjærlighet spell som vil bringe min mann tilbake i 3 dager, etter 3 dager som han sa min kjæreste forsonet med meg, det føltes godt å ha min kjæreste tilbake, da han returnerte han sa han aldri ville forlate meg igjen. Jeg så ham forvandle fra en dårlig fyr til en bra fyr. lykke er det beste ordet for å beskrive hvordan jeg føler meg, kontakt (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com), vil han redde forholdet whats app ham +2348056398964

    SvarSlett
  14. Mitt navn er Anna Fernadez. Ut av respekt for deg og dine staver må jeg gjøre dette vitnesbyrdet vet alt. Jeg har vært til andre spell trinser uten å se noe resultat. Jeg ønsket jeg kom til deg tidligere, jeg fikk det beste fra deg. Min ex mann var borte i et år, og jeg gikk overalt og andre spell trinser for hjelp, men uten resultat før min venn introdusere meg til Dr. Isikolo Etter Love Spell var ferdig, fikk jeg endelig en anrop fra ham. Hans staver gjort underverker og mannen min er tilbake med full av kjærlighet. Det var som et mirakel! Han plutselig kom tilbake med blomster og sa at jeg skulle til å gi ham, jeg var virkelig forbløffet og sjokkert da min mann knele ned tigge om tilgivelse og for meg å akseptere ham tilbake. Jeg er egentlig kort av ord og glad, du er en Gud sendte til meg og hele min familie. Og nå er jeg en glad kvinne igjen. Takk så mye Dr Isikolo. Til alle som er ute etter en virkelig spell caster kontakt Dr. Isikolo isikolosolutionhome@gmail.com Eller du kaller ham +2348133261196.

    SvarSlett
  15. Hei alle sammen, jeg vant lotteriet på $ 528,8 (Five Hundred Twenty Eight Million Åtte hundre tusen dollar) for to uker siden i Jackpot fra 38 lotteri spill nå jeg har min bil og en huset.Jeg ble introdusert til en spell caster kalt Dr EBORE en måneder siden av en kollega som han hjalp til med lotteri og ekteskap problemer. Alt det han sa og hva han lovet å gjøre egentlig happened.I antar aldri trodd på magi eller trolldom fordi jeg trodde de var for det meste scam handlinger eller luringer før jeg møtte ham, forandret alt, det finnes, men bare i de rette hender og med det alt er possible.I ikke vet hvordan du skal betale ham for dette, men jeg håper virkelig jeg kan gjøre noe viktig og spesiell for ham ved å fortelle verden om hvordan jeg ble rik nå med sin magi lotteri spell, han god i kjærlighet spell , få din ex tilbake, HIV stave, graviditet spell Og andre spell hvis du har behov for hjelp kontakt ham her .. (SECRETTOSOLUTION@GMAIL.COM) .. Hans nettsted er. dreboresolutionhome.webs.com

    SvarSlett
  16. Mitt navn Alicia Howard, er her for å informere deg om at Dr Ozala urtemedisin er et godt middel for herpes, jeg var en bærer av herpes og jeg så et vitnesbyrd om hvordan Dr. Ozala kurere herpes, bestemte jeg meg for å kontakte, kontaktet jeg ham og han veiledet meg. Jeg spurte ham etter løsninger, og han startet rettsmidler for min helse. Takk Gud, nå er alt greit, jeg er kurert av Dr. Isikolo urtemedisin , jeg er veldig takknemlig til Dr. Isikolo, nå ham isikolosolutionhome@gmail.com og
    isikolosolutionhome@gmail.com Eller kontakte sin nummeret via (WHATSAPP KUN: Du
    kan også Whatsapp ham via +2348133261196) (Kun samtaler: ring ham på
    +2348133261196

    DOCTOR OZALA KAN OGSÅ CURE FØLGENDE SYKDOM: -
    * herpes
    * HSV 1 & HSV 2
    *ASTMA
    * dIABETES
    * epilepsi
    *KREFT
    * ufruktbarhet
    * Stafylokokker.
    * ALS
    *HEPATITT B
    * Graviditet urtemedisin

    SvarSlett
    Svar
    1. Mitt navn er Lizzy, Fra Amerika. Jeg ønsker å dele vitnesbyrdene mine med allmennheten om hva denne mannen kalt Dr osazuwa nettopp har gjort for meg, denne mannen har nettopp brakt min tapte Ex-ektemann til meg med sin store stave, jeg var gift med denne mannen, kalt Steven, vi var Sammen i lang tid og vi elsket oss selv, men da jeg ikke kunne gi ham et barn i 2 år, forlot han meg og fortalte meg at han ikke kunne fortsette lenger da jeg nå var på utkikk etter måter å få ham tilbake til en venn av Min fortalte meg om denne mannen og ga kontakt med e-posten, da vil du ikke tro på dette da jeg kontaktet denne mannen på mine problemer, han forberedte denne stavekastet og tok med seg min tapte ektemann, og etter en måned savner jeg måneden min og går etter En test og resultatet er at jeg er gravid, er glad i dag er jeg en mor til en baby jente, takk igjen den store Drosazuwa for det du har gjort for meg, hvis du er ute og går gjennom noen av disse problemene som er oppført nedenfor:

      1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
      (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
      (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
      (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
      (5) Hvis du vil ha et barn.
      (6) Du vil være rik.
      (7) Du vil knytte din mann / kone til å være
      din for alltid.
      (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
      (9) Hvordan du ble svindlet, og du vil gjenopprette, mistet du penger
      - Du kan kontakte ham via: email Drosazuwa5050@gmail.com eller mobiltelefon
      +2349032581113

      Slett
  17. Jeg er fru Danila fra USA, jeg ønsker å dele et vitnesbyrd om mitt liv til hver og en. Jeg var gift med min mann john smith, jeg elsker ham så mye vi har vært gift i 5 år nå med to barn. da han gikk for en ferie til Frankrike han mente en dame, fortalte han meg at han ikke lenger er interessert i ekteskapet lenger, og sa at vi skulle gå for skilsmisse. Jeg var så forvirret og søker om hjelp, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre før jeg møtte min venn glipp Edwina som fortalte hvem som ga meg løsningen på problemet mitt. Hun fortalte meg ikke å bekymre deg om det at hun hadde et lignende problem tidligere, og introdusere meg til en mann kalt Dr ISIKOLO som kastet en spell på sin eks og bringe ham tilbake til henne etter 24hrs.I kontaktet ham for å hjelpe meg bringe tilbake min mann og han spør meg om ikke å bekymre deg om det at gudene hans forgrunnen-fedre vil kjempe for meg. Han fortalte meg etter 24 timer vil han gjenforene meg og min mann sammen. Etter to dagers min mann ringte og fortalte meg at han kommer tilbake til søkt ut ting med meg, jeg var overraskelse da jeg så ham, og han begynte å gråte om tilgivelse. Akkurat nå er jeg den lykkeligste kvinnen på jorden for hva denne store spell caster gjorde for meg og min mann, er hans kontakt Adresse: isikolosolutionhome@gmail.com. Han er den beste spell caster på internett så langt email: isikolosolutionhome@gmail.com. Takk igjen far, vil jeg fortsette å dele dine gode arbeidet så lenge jeg lever, og jeg vil råd alle i lignende situasjon til å prøve og see.email adressen nedenfor isikolosolutionhome@gmail.com og hans telefon cotact er 2348133261196.

    SvarSlett
  18. Hei folk i huset, jeg vil at dere alle skal hjelpe meg med å takke denne fantastiske åndelige faren, ring Dregbo for det fantastiske arbeidet han har gjort for meg.
    Livet mitt var så betyr at forvirring var røff på hele mitt ansikt til det punktet jeg blir latter til min Junior.
    Jeg har en god ansettelse og kult lønn, men problemet mitt er at jeg finner det vanskelig å tiltrekke seg en mann eller finne en mann som er klar til å gift meg.
    Alle mennene som kommer til meg, forblir vi for en gang minst tre munner og går av meg uten grunn, jeg var så forvirret fordi jeg er en veldig god jente som respekterer en mann og aldri vil ha noe fra en annen mann, Jeg tilbringer selv pengene våre til da.
    Den som smerter meg mest, er den siste fyren jeg mente februar i år.
    Fyren var så forelsket i meg og var veldig glad fordi jeg fortalte meg selv at hvis jeg kan bli gift i år, vil jeg bare drepe meg selv fordi alle mine yngre har giftet seg og har alt til to barn.
    Fyren jeg mente sist var så forelsket i hverandre, og jeg var så glad for at jeg kjøpte ham bil og han fikk jobb gjennom meg, vi var veldig glad og planla å gifte seg i april, solidt, han bare Chang Og vil aldri se ansiktet mitt, en dag kom han til meg og returnerte alt jeg både for ham selv bilen, han ønsket selv å ha den gode jobben han har, jeg fortalte ham ikke å jobbe helt fordi det ikke er Går lett å få en slik sånn.
    Jeg ble veldig undertrykt og forvirret fordi du ikke virkelig kjente grunnen til at menn vil elske meg og slutten de vil bare gå og aldri vil se meg igjen uten grunn.
    Jeg gråter dager og natt nekter å spise fordi hvis jeg ikke kan gifte meg nå, da dette betyr at jeg aldri vil bli gift igjen i livet igjen.
    En dag jeg venn av meg ringe meg og gi denne mannen e-post fra Afrika, fortalte min venn at han fant denne e-posten fra gjennom hemmelig side.
    Jeg fortalte min venn at jeg ikke vil få en mann gjennom hemmelighet eller magi, min venn fortalte meg at det ikke er en hemmelighet eller magi at jeg bare skulle kontakte mannen og forklare alt om meg selv til ham via e-posten, og hun fortalte også Jeg skal også be mannen svarer på meg.
    Jeg sa ok, jeg skriver alt og sender det til e-posten, omtrent en time senere, svarer han på meg og fortalte meg at han ikke skal bekymre seg for et gråt igjen at han skal hjelpe meg.
    Senere sender han også en annen post til meg og fortalte meg å sende ham bildet mitt og navnet til ham,
    Jeg var glad umiddelbart, jeg sendte kravet til ham. Jeg var så undertrykt at han sendte meg og emailet igjen og fortalte meg at alle mennene som løper fra, ikke gjorde det med vilje at jeg har en åndelig mann som ikke vil at menn skal få Giftet seg med meg for ekte, jeg var så forvirret han fortalte meg en stund når jeg våkner om natten, finner jeg meg selv våt som noen som elsker, og dette skjedde med meg en gang i munnen eller to ganger i munnen, jeg fortalte ham alt Er sannhet, og dette skjedde virkelig med meg, men jeg har ikke grunnen til at han fortalte meg at det var på grunn av min åndelige mann.
    Jeg ber mannen om å hjelpe meg fordi alt han fortalte meg var sannhet.
    Han fortalte meg ikke å bekymre seg for at alt vil bli bra.
    Han fortalte meg hva vi må gjøre umiddelbart for å skille meg og han.
    Han fortalte meg hva jeg må gi for å gjøre arbeidet.
    Jeg gir alt han trenger, og han hjelper meg virkelig i tre dager for å gjøre arbeidet.
    Jeg er så glad akkurat nå fordi jeg kommer til å bli gift neste uke med en fantastisk mann av mitt valg.
    Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke denne mannen, jeg vil at hver kropp skal hjelpe meg, takk denne mannen, og vær så snill, hvis du har noe problem, vennligst kontakt ham via denne e-posten.
    dregbosolutioncenter@gmail.com
    Jeg elsker deg så mye pappa, jeg virkelig som du kan komme til bryllupsdagen min.

    SvarSlett
  19. Livet mitt ble ødelagt da mannen min sendte meg pakking, etter 17 år som vi har vært sammen. Jeg var tapt og hjelpeløs etter å ha prøvd så mange måter å få mannen min til å ta meg tilbake. En dag på jobb var jeg fraværende uten å vite at sjefen min ringte meg, så han satt og spurte meg hva det handlet om, jeg fortalte ham, og han smilte og sa at det ikke var et problem. Jeg forstod aldri hva han mente fordi det ikke var et problem å få mannen min tilbake, han sa at han brukte en stave for å få sin kone tilbake da hun forlot ham for en annen mann, og nå er de sammen til dato og i begynnelsen var jeg sjokkert å høre Slik ting fra sjefen min. Han ga meg en e-postadresse til den store stavekasteren som hjalp ham med å få sin kone tilbake, jeg trodde aldri at dette ville fungere, men jeg hadde ikke annet valg enn å komme i kontakt med stavekassen som jeg gjorde, og han ba om min informasjon og Det som min ektemann gjorde for å få ham til å kaste stavningen, og jeg sendte ham detaljene, men etter to dager ringte moren min at mannen min kom og ba om at han ville ha meg tilbake, jeg trodde aldri det fordi det var akkurat som en drøm og jeg Måtte rush ned til min mors sted og til min største overraskelse, min mann knelte før jeg ba om tilgivelse at han vil ha meg og barna hjem, da ga jeg DR IREDIA et anrop om plutselig forandring av mannen min, og han gjorde det Klart for meg at mannen min vil elske meg til verdens ende, at han aldri vil forlate meg. Nå er jeg og min mann igjen sammen igjen og har begynt å gjøre hyggelige ting han ikke har gjort før, han gjør meg glad og gjør det han antar å gjøre som en mann uten å gnage. Alt takk til DR IREDIA. Hvis du trenger hjelp angående ekteskap, vennligst kontakt DR IREDIA for å få hjelp. Du kan nå ham via e-post: drirediaherbalhome@gmail.com Han er en pålitelig mann.

    SvarSlett
  20. TAKK TIL STOR DR Sunny for å løse mine problemer hans e-post er (drsunnydsolution1@gmail.com
    Jeg heter Miss Fatima, jeg var gift med mannen min i 5 år, vi bodde lykkelig sammen i år og ikke før han reiste til Australia for en forretningsreise hvor han møtte denne jenta og siden da hater han meg og barna og kjærligheten Hennes eneste. Så da mannen min kom tilbake fra turen sa han at han ikke vil se meg og barna mine igjen, så han kjørte oss ut av huset, og han dro til Australia for å se den andre kvinnen. Så jeg og barna mine var nå så frustrert, og jeg bodde bare hos mamma, og jeg var ikke å behandle godt fordi moren min ble gift med en annen mann etter min fars død, slik at mannen hun giftet seg, ikke behandlet henne godt, jeg Og barna mine var så forvirrede, og jeg var på utkikk etter en måte å få mannen min hjem, fordi jeg elsker og verne ham så mye, så en dag da jeg surfer på datamaskinen min, så jeg et vitnesbyrd om denne stavekasten DR Sunny, vitnesbyrd Deles på internett av en dame, og det imponerer meg så mye jeg også tenker på, gir den en prøve. Først var jeg redd, men når jeg tenker på hva jeg og barna mine går gjennom så jeg kontaktet ham og han fortalte meg å være rolig i bare 24 timer som mannen min skal komme tilbake til meg og til min beste overraskelse fikk jeg et anrop Fra mannen min på den andre dagen spør etter barna og jeg ringte DR Sunny og han sa at dine problemer er løst barnet mitt. Så dette var hvordan jeg får familien min tilbake etter et langt stress på å bremse opp av en ond dame, så med all denne hjelpen fra DR Sunny, jeg vil at dere alle på dette forumet skal bli med meg for å si en stor takk til DR Sunny, og jeg vil Også råd til noen i slike eller lignende problemer eller noen form for problemer bør også kontakte ham hans e-post er) (drsunnydsolution1@gmail.com) han er løsningen på alle dine problemer og problemer i livet. Enda sin e-postadresse er (drsunnydsolution1@gmail.com)

    Han er spesialisert i den følgende spellen.

    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.

    (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.

    (3) Hvis du vil bli markedsført på kontoret.

    (4) Hvis du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.

    (5) Hvis du vil ha et barn.

    (6) Hvis du vil være rik.

    (7) Hvis du vil knytte din mann / kone til å være din for alltid.

    (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.

    (9) Hvordan du ble svindlet og du vil gjenopprette, mistet du penger.

    (10) hvis du vil stoppe skilsmissen din.

    (11) Hvis du vil skille ektemannen din.

    (12) hvis du ønsker at dine ønsker skal gis.

    (13) Graviditet staver for å tenke baby

    (14) Garanterer deg å vinne de fryktelige rettssaken og skilsmisse uansett hvilken scene

    (15) Stopp ekteskapet eller forholdet ditt fra å bryte fra hverandre.

    (16) hvis du har sykdom som (H I V), (CANCER) eller noen sykdom.

    (17) hvis du trenger bønner for utlevering for barnet ditt eller deg selv.

    Igjen sørg for at du kontakter ham hvis du har noe problem, vil han hjelpe deg. Hans e-postadresse er (drsunnydsolution1@gmail.com) kontakte ham umiddelbart .... ring til ham nummer eller whatsapp ham +2348077620669

    SvarSlett
  21. Mitt navn er Luco, basen i Frankrike er her for å dele et veldig viktig vitnesbyrd til dere alle om hvordan denne grate Afrika-far kalt DR UJIAGBE hjelper meg å få min kone til å bli gravid, vi har prøvd å få vår egen baby for de siste 7 årene Men ingen positiv løsning før jeg får denne fars e-postadressen fra internett på hvordan en dame fra USA var vitne om sitt gode arbeid han gjorde for henne, forenkler hennes forhold til mannen hennes, og hvordan far hjelper henne til å gjenforene henne og hennes ektemann som Har forlatt henne i nesten to og et halvt år på grunn av en annen kvinne, så diskuterer jeg det med min kone hvis vi skal prøve, og hun er enig i det. Først tenkte jeg at det var en svindel når han ber oss om å Send ham penger til å kjøpe de tingene han skal bruke til å kaste ut en stave som var plassert på meg av min eks, og jeg nekter å gifte seg fordi hun var dobbelt datering rundt meg med mitt varsel, jeg var veldig supprese når far Fortalte meg alt dette fordi alt han fortalte meg om meg og min eks var Sannheten, men jeg tror aldri eller tror hun vil gå så langt fordi jeg brøt opp med henne på grunn av sin dårlige oppførsel.
    Jeg adlyder far og følger hans instruksjon, se etter 2 måneder av vår bønn og jobbe med ham, min kone gikk for å sjekke opp og legen bekrefter hennes to uker gravid etter å ha adlyd og følge faderinstruksjoner, vi er så glade akkurat nå vil jeg alltid fortsette Takk denne faren for sin gode hjelp han gjorde for meg og min familie, vær så snill min kjære viwer hvis noen har noe problem med ham eller hennes partner, vennligst ta kontakt med denne flotte mannen for alle slags hjelp, jeg lover deg, han vil bosette den Og få familien til å komme sammen igjen og være glad for alltid.
    Du kan nå ham gjennom hans private Email, drujiagbeblacktemple@gmail.com.
    Han informerer meg om at han kan hjelpe med noen av følgende problemer nedenfor
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (7) Hvis du vil kurere HIV-AIDS
    Kontakt ham nå for umiddelbar løsning av din
    Problemer på drujiagbeblacktemple@gmail.com
    Takk for tiden din.

    SvarSlett
  22. Jeg er helt herdet fra høst B af DR UWA

    Jeg kan ikke tro dette. Et stort vidnesbyrd, som jeg skal dele med alle HERPES-patienter i verden, Jeg troede aldrig, at de kunne være en komplet kur mod HERPES B eller nogen kur mod HERPES af nogen art. Jeg så folks vidnesbyrd om blogs om, hvordan DR UWA forberedte ROOTS og HERBS fra AFRICA og bragte dem tilbage til livet igen. Jeg var nødt til at prøve det også, og du kan ikke tro på, at jeg i løbet af få uger begyndte at bruge det hele, min krop helbredes gradvist, og jeg måtte gå uden HERPES B DRUGS, som lægen gav mig. Lige nu kan jeg fortælle dig, at jeg for nogle få måneder nu ikke har haft nogen smerte ..
    Forsinkelse i behandling forårsager stor HARM, når det opdages for nylig og død. Kontakt venligst ham via email: druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com ring til ham +2348051091639 Han er også i stand til at helbrede følgende;

    1. HIV / AIDS
    2. HERPES A & B
    3. SPINE DISORDER
    4. KRAFT
    5. HEPATITIS B
    6. DIABETER
    7. HUMAN PAPILOMA VIRUS DISEASE (HPV)
    8. STD
    9. LUPUS (Lupus Vulgaris eller Lupus Erythematosus).
    10. MRS ...
    11. FIBROD
    12. INFERTILITY
    13. svag erektion (mandlig)
    Og mange andre vira og sygdomme af enhver art.
    Brug af hurtige og pålidelige leveringstjenester som DHL, UPS, FEDex afhængigt af destinationerne

    Email via; Druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com eller ring +2348051091639

    SvarSlett
  23. TESTIMONIO SOBRE CÓMO ME EMBARAZO. Me casé a los 26 años y de inmediato traté de quedar embarazada. Cuando yo era incapaz de concebir tuve análisis de sangre para la fertilidad y me dijeron que tenía un FSH (hormona folículo estimulante) de 54 y no sería capaz de tener hijos. Aunque los médicos sabían que me habían diagnosticado la tiroiditis de Hashimoto desde los 20 años, nadie se molestó en revisar mis niveles de tiroides. Mi TSH se midió en .001. Mi dosis de Synthroid se redujo. Un amigo me aconseja contactar a un médico de hierbas DR.MIDNIGHT que ayudan con la fertilidad con su medicina, recogí su contacto y explicar mi situación a ella ella preparó para mí una medicina herbal que tomé como describir por ella. Quedó embarazada muy rápidamente, tuve un embarazo exitoso. Tengo a mi bebé marzo 2015. para quedar embarazada a la edad de 35 con mi segundo hijo en mayo de 2017, gracias mamá, este es su contacto de correo electrónico si usted requiere su ayuda puede correo electrónico dr.midnight5@gmail.com él si usted necesita su Asistencia en su relación o cualquier otro caso.
    1) Hechizos de Amor
    2) Hechizos de Amor Perdido
    3) Hechizos de divorcio
    4) Conjuros de Matrimonio
    cura para el cancer,
    ASMA,
    IMPOTENCIA,

    Póngase en contacto con este gran hombre si tiene algún problema para una solución duradera
    A través de dr.midnight5@gmail.com o llame o whatsapp él su línea directa +2347037137208

    SvarSlett
  24. Takket være Dr.MAGGI for hans gode arbejde, tror jeg
    aldrig, at hiv har kur, jeg var hiv positiv over 4 år nu, før
    jeg kom over en kommentar om, hvordan Dr. MAGGI
    helbrede hiv og herpes sygdom, men da jeg så det, har
    jeg det i At jeg ikke kan helbrede hiv Af Dr. MAGGI, hvis
    han siger sandheden, han beder om nogle detaljer om
    mig, gav jeg ham alt, hvad han havde brug for, og jeg
    ventede på at se hans svar på mit problem. Han fortalte
    mig jo at gå til check up, og jeg gik til hiv-test I Kan ikke
    tro, jeg var negativ, er så glad og taknemmelig for Gud
    for at bruge Dr MAGGI til at helbrede mig, det er grunden
    til at jeg besluttede at skrive dette vidunderlige
    vidnesbyrd om vores, jeg var helbredt, jeg anbefaler Dr.
    MAGGI til dig over hele verden, Kontakt ham på hans
    Email Maggiherbalcenter@gmail.com eller du kan også
    nå ham gennem Whatsapp +2348148487280 takk Dr.M
    AGGI for at hjælpe mig i denne unge alder, hvis du har
    brug for hjælp, kan han også helbrede så mange
    sygdomme

    SvarSlett
  25. Lån opp til £ 750,000.00 i dag med ingen kredittsjekk!
    Gjør det mulig å låne opp til £ 750,000. Philip Mark Foundation er en
    Rask og enkel måte å låne penger over kort tid, vanligvis
    I opptil 30 dager fra en Registrert utlåner. Kontantlånet gjør det mulig å
    Avgjøre de presserende regningene og uttakene, fjerne stresset fra din
    liv. Lånet, ofte referert til som en "payday loan" eller "kontant forhåndslån"
    Er bare tilbakebetalt fra din neste lønn. For mer info kontakt:
    Philipmark198@yahoo.com

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.