tirsdag 28. juni 2011

Ga Stoltenberg badeender

Organisasjonen «Grenseløs Kjærlighet» overleverte 120 badeender til statsminsteren.

Overrekkelsen skjedde tidligere i dag på Regjeringskvartalet. Badeendene inneholdt lapper med historiene til familier som venter på familiegjenforening, eller har fått et familiemedlem utvist fra landet.

Ifølge leder i Grenseløs Kjærlighet, Frid Alstad Gaare, er dette ment som et kreativt, men også alvorlig ment inspill mot regjeringens nåværende familiegjenforeningspolitikk.

(...)

– Norge må anerkjenne retten til familieliv. Barns og familiers rettigheter må gå foran innvandringspolitiske hensyn, påpekte hun.

(...)

Sindre Fossum Beyer, politisk rådgiver ved Statsministerens Kontor, mottok badeendene på vegne av Stoltenberg.

– Aksjonsformen er kreativ, og det er klart at det gjør inntrykk å høre alle disse personlige historiene. For det er komplisert når enkeltskjebner møter et regelverk.


Les mer her

2 kommentarer:

  1. Trenger du et presserende lån, eller et investeringslån, eller alle slags lån? Elinal Financial Enterprises er en vellykket finansmegling, og tilbyr spesialdesignede finanspakker til kunder over hele verden. Vi kan tilby et helt utvalg av låneprodukter for forbedringer i ditt hjem. På usikrede fasiliteter kan de tilby et minimumslån på 3 000,00 euro og maksimalt 150 000,00 euro. Disse kan tas over fleksible vilkår på opptil 120 måneder. Hvis de sikrer lånet på en eiendom, kan de tilby lån fra 5 000 til 500 000 000 euro som kan tas over 30 år. Topp søknaden din til tinvestor53@gmail.com WhatsApp: + 1689-210-7004

    SvarSlett
  2. jeg kunne ikke tro at jeg noen gang ville bli gjenforent med min eks-kjæreste, jeg var så traumatisert av å være helt alene uten kropp å være ved meg og være sammen med meg, men jeg var så heldig en dag å møte dette mektig trollformler Dr. Kellymanson, etter å ha fortalt ham om situasjonen min gjorde han alt menneskelig mulig for å se at kjæresten min kom tilbake til meg, faktisk etter å ha trollbundet trolldommen kom min eks-kjæreste tilbake til meg mindre enn 48 timer, min eks-elsker kom tilbake til meg tilbake og ber meg om at han aldri vil forlate meg igjen, 3 måneder senere ble vi forlovet og giftet oss, hvis du har samme situasjon er det bare å kontakte Dr Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } tusen takk far for at du gjenopprettet eksen min -kjæreste tilbake til meg,
    *Hvis du vil gjenforenes med kjæresten din.
    *Hvis du ønsker å bli gravid.
    *Hvis du vil kurere noen form for sykdom.
    Kontakt ham for løsning: Whatsapp { +2348162103711 }
    E-post: { Kellymanson520@gmail.com }

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.