onsdag 29. juni 2011

En stor dag for Aksjon Badeand

I går besøkte organisasjonen Grenseløs Kjærlighet statsministerens kontor. Vi ble møtt av politisk rådgiver Sindre Beyer som tok i mot 120 badeender på vegne av statsministeren som selv var på ferie.
Badeendene bærer alle beskjeder og oppfordringer fra mennesker som lider under dagens utlendingspolitikk. Vi i styret i organisasjonen fikk også anledning til å legge frem våre synspunkter på den praksis som føres i familiegjenforenings- og utvisningssaker per i dag.

Les mer på Grenseløs kjærlighets nye webside

8 kommentarer:

  1. jeg kunne ikke tro at jeg noen gang ville bli gjenforent med min eks-kjæreste, jeg var så traumatisert av å være helt alene uten kropp å være ved meg og være sammen med meg, men jeg var så heldig en dag å møte dette mektig trollformler Dr. Kellymanson, etter å ha fortalt ham om situasjonen min gjorde han alt menneskelig mulig for å se at kjæresten min kom tilbake til meg, faktisk etter å ha trollbundet trolldommen kom min eks-kjæreste tilbake til meg mindre enn 48 timer, min eks-elsker kom tilbake til meg tilbake og ber meg om at han aldri vil forlate meg igjen, 3 måneder senere ble vi forlovet og giftet oss, hvis du har samme situasjon er det bare å kontakte Dr Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } tusen takk far for at du gjenopprettet eksen min -kjæreste tilbake til meg,
    *Hvis du vil gjenforenes med kjæresten din.
    *Hvis du ønsker å bli gravid.
    *Hvis du vil kurere noen form for sykdom.
    Kontakt ham for løsning: Whatsapp { +2348162103711 }
    E-post: { Kellymanson520@gmail.com }

    SvarSlett
  2. Min ekteskapsreise startet for noen måneder siden da min kone på 22 år endret meg for en mann 10 år yngre. Jeg er 57 og hun er 55. Jeg gikk gjennom ørkenen og under reisen fant jeg doktor Isikolo. Gud brukte ham til å helbrede mitt knuste hjerte og tok bort smertene mine med sin Kraftige kjærlighetsform. det var vanskelig for meg å prøve å få henne hjem uten å lykkes, og det ble en smerte for barna mine og jeg. Jeg stoler på Herren og vet at han kommer til å gjenopprette ekteskapet mitt. jeg forklarte alt til ham, og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og han gjorde sin del, og min kone kom hjem til meg og barna våre på mindre enn to dager. Vi må ha tro. Tro er forsikring om ting vi håper på og overbevisning om ting vi ikke ser. Menn og kvinner vennligst ikke gi opp, Gud kan bruke doktor Isikolo til å gjenopprette ekteskapet ditt eller forholdet ditt. Ikke mist håpet. Du må bli forelsket i Herren.
    Kontakt lege Isikolo For en kraftig kjærlighetsform sendt fra Gud. via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp på: +2348133261196

    SvarSlett
  3. Akkurat som så mange andre mennesker, gir jeg hjertelig takk til Dr Isikolo for hans hjelp og løsning på problemene mine. Jeg ble blendet av sjalusi og usikkerhet, og det skapte kaos i forholdet mitt til forloveden min, og han kunne ikke motstå problemene mine og han forlot meg. Etter han skjønte jeg at jeg hadde gått for langt med alt jeg gjorde galt mot ham, bare til at han kunne flytte til en annen by, og jeg mistet alle midler til å prøve å nå ham og be om unnskyldning. På dette tidspunktet visste jeg at jeg trengte hjelp for å få ham tilbake, så jeg måtte kontakte Dr Isikolo. Han viste mye bekymring, og jeg fortalte ham alt og var enig i at jeg hadde feil, og han forsikret meg om å få ham tilbake og gjenopprette kjærligheten og lykken vi delte, noe han gjorde. Akkurat som lovet ringte Jessie meg etter 48 timer og jeg ba om unnskyldning for alt, og han inviterte meg over slik at vi kan finne på ting og være sammen igjen. Takk Dr Isikolo for alt og din oppriktighet i å hjelpe mennesker. Bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  4. Store sjanser til å få mannen din tilbake til deg og barna dine ved hjelp av DR ISIKOLO.
    Mannen min forlot meg og våre 2 barn i ca 3 måneder. Jeg gikk gjennom mye smerte. Jeg prøvde alt mulig for å få ham til å komme tilbake til meg og barna, men ingenting fungerte. Det var virkelig en stressende periode for meg fordi jeg aldri ønsket å gå gjennom hjertesorgen. Jeg ble bedt om å få kontakt med en lege for å hjelpe meg, noe jeg gjorde, jeg var heldig å få DR ISIKOLO-kontakt som var i stand til å hjelpe meg, jeg kontaktet ham og forklarte ham alt og fulgte prosedyrene hans, og han gjorde det kjærlighetsgjenforeningsform som brakte mannen min tilbake til meg og barna hans på 2 dager. tusen takk DR ISIKOLO. Jeg setter stor pris på det du har gjort for meg. Her er kontakten hans hvis du kan ha behov for det ved å løse dine forholdsproblemer, send e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller send ham en SMS via WhatsApp på +2348133261196

    SvarSlett
  5. Jeg heter Lydia Kroos. Da mannen min forlot meg, var jeg traumatisert og knust og klarte ikke å ta meg selv på flere måneder. Jeg gjorde alt jeg kunne for å få ham tilbake, men til ingen nytte. Jeg dro til en annen by i håp om at jeg kunne begynne på nytt. Jeg kom i kontakt med en annen mann som jeg prøvde så godt jeg kunne å være sammen med, men det gikk ikke fordi jeg ikke kunne elske ham. Jeg visste at jeg fortsatt elsket og ville ha mannen min tilbake til meg. Så jeg begynte å søke etter hjelp, og det var da jeg fant DR ISIKOLO fra forskjellige synspunkter jeg leste om ham. Vi snakket sammen og jeg fikk ham til å forstå alt jeg trengte å vite, og jeg trodde på ham og fulgte prosedyrene. Han jobbet for meg og gjenopprettet kjærligheten og forbindelsen mellom meg og mannen min, og like etter 48 timer som han lovet, søkte mannen min etter meg og vi snakket sammen og han kom ned for å se meg hvor jeg er og vi fant opp ting og ble glade sammen igjen. DR ISIKOLO er pålitelig og han kan hjelpe deg også hvis du kontakter ham for noe. Bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg har funnet en guddommelig hjelper som er veldig ekte, ærlig og gjør det han sier han vil gjøre, det tok noen dager før trolldommen min kom frem i lyset og resultatene er fantastiske ... velsigne deg og Guds bevart deg trygg og frisk . Jeg fikk tilbake eksen min ved hjelp av Dr Ilekhojie. Hele mitt liv har jeg aldri sett noe sånt som dette, jeg føler meg veldig glad og tilfreds med at jeg tok den riktige avgjørelsen. Det er så ekte og mektig!! Whatsapp ham direkte +2348147400259). Hvis du vil ha ubetinget kjærlighet, må du gi deg selv fullstendig. Kjærlighet er en forpliktelse, ikke en følelse. Kjenn forskjellen. Forhold krever seriøst engasjement som de fleste ikke har. Ekteskap er enda vanskeligere, og de fleste er ikke i stand til å håndtere ansvaret for å være lojale, trofaste, engasjerte og hengivne til din ektefelle og livet ditt sammen fordi det er din prioritet og ingenting annet betyr noe. Ta kontakt med Dr Ilekhojie og finn løsninger på ekteskaps- eller forholdsproblemer E-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg kontaktet Dr Ilekhojie for å hjelpe meg med å gjenopprette ekteskapet mitt. Etter 2 år med skilt, elsket jeg fortsatt mannen min og ville ha ham tilbake. Mannen min skilte seg fra meg fordi han møtte en yngre kvinne på jobben. Etter 17 års ekteskap kunne jeg ikke gi mannen min et barn, og selv om det ikke var min feil, satte jeg pris på ham fordi han var tålmodig med meg i mange år. Jeg forklarte alle problemene mine til Dr Ilekhojie, og han lovet å hjelpe meg hvis jeg er seriøs og villig til å stole på ham. Bare innen 72 timer kjørte mannen min milevis til huset vårt og spurte om vi kunne jobbe oss sammen igjen og forsone oss. Han forklarte meg hvor elendig han har vært de siste årene og ba om å få flytte hjem igjen. Dr Ilekhojie ga meg også urter for fruktbarhet, og nå er ekteskapet mitt tilbake og jeg bekreftet at jeg allerede er 18 uker gravid. Kontakt hans e-post: gethelp05@gmail.com eller hans whatsapp-kontakt: +2348147400259

    SvarSlett
  8. Ekte hackere er den beste løsningen for å gjenopprette stjålet kryptovaluta. De hjalp meg med å gjenvinne mine tapte tokens etter å ha blitt offer for en phishing-svindel på Telegram der angriperne fikk tilgang til lommeboken min og stjal alle myntene mine. Ved hjelp av Genuine Hackers var jeg i stand til å gjenopprette totalt 11,8 BTC og 6,479 ETH innen 2 dager etter at jeg sendte inn saken. Kontakt GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM eller via WhatsApp +1 (260) 218-3592 for pålitelige og effektive gjenopprettingstjenester.

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.