torsdag 27. januar 2011

Sjeggestad: – UNE får mye skryt

(...)

Selv om det i denne saken har vært reist kritikk mot UNEs virksomhet, sier Sjeggestad at de stort sett bare får skryt for jobben de gjør.

– UNE har fått rosende omtale og positive kommentarer, faktisk så godt som utelukkende det gjennom de ti årene UNE har eksistert, både fra grundige eksterne evalueringer som har vært foretatt og fra de som styrer i departement og regjering, uavhengig av om dette har vært regjeringer utgått av Ap og andre rødgrønne, eller andre partier.

Les mer her

1 kommentar:

  1. Eh... javel... Vi er nok mange som IKKE skryter av dere i UNE. Dere lar innvandringspolitiske hensyn gå foran alt annet. Til og med foran Barnekonvensjonen og menneskerettighetene. Jeg liker ikke at mannen min blir brukt som et eksempel for å vise at det ikke er så enkelt å komme inn i Norge. Å påstå at sønnen vår på 10 måneder skulle kunne holde kontakt med far over tlf, er ganske så tåpelig og ugjennomtenkt, eller hva? Mor er ressurssterk så vi ser at hun kan ta vare på barnet alene. Hva med familieverdiene?
    Ingen tilknytning til riket? "Bare" familien sin, Sjeggestad: sønnen hans og kona hans. Skryt er det siste dere noen gang vil få fra meg etter å ha ødelagt familien min og sendt mannen min tilbake til Irak!

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.