lørdag 19. mars 2011

En plass til meg også?

Livet består av mange spørsmål, mange hvorfor?

Hvorfor skal man ikke få leve med den man vil?
Hvorfor skal man ikke få dele gleder og sorger med den man vil?
Hvorfor får man ikke elske den man vil?
Hvorfor skal andre få gi deg en slik smerte?
Hvorfor skal andre få slite deg ut psykisk?
Hvorfor skal andre få ødelegge liv?
Hvorfor skal andre få ødelegge håp om lykke?
Hvorfor fortjener ikke alle å bli lykkelige?

Er det virkelig fordi vi bare har funnet kjærligheten utenfor Norges grenser?
Er det fordi vi har funnet kjærligheten i en som ikke har samma hudfarge som oss selv?

Jeg trodde verden i dag var for alle?

Som min kjære sier: Jeg skal da ikke sitte på ryggen til noen, det må da være plass til meg også? Jeg er ingen belastning for noen. Jeg vil jobbe, jeg vil lære språk, jeg vil hjelpe, men mest av alt vil jeg være med min familie... Hvorfor får ikke jeg det???

Hva skal jeg svare på det... Jeg vet ikke selv svarene!!!

Eneste jeg vet er at dette er forferdelig vondt og urettferdig...



Skrevet av Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.